无标题

 

Motivasyon nedir ve kendinizi nasıl motive edersiniz

İster performansı artırmak, ister erken kalkmak, bir alışkanlık edinmek veya egzersiz yapmak olsun, herhangi bir hedefe ulaşmadaki en büyük zorluklardan biri, bu hedefe ulaşmaks irımak bulak

Motivasyon anahtardır, ancak onu her gün bulmak hiç de kolay değildir.

Ürünlerimiz, işletmenizin pazarlama harcamalarını optimization etmesine yardımcı olur

Motivasyon nasıl çalışır?

Belirli yöntemlere geçmeden önce motivasyonun ne olduğunu ve nasıl çalıştığını öğrenmek faydalı olacaktır.

Motivasyon, sizi bir hedefe yönlendiren şeydir, işler ters gittiğinde devam etmenizi sağlar, egzersiz yapmak için erken kalkmanızın veya bir projeyi bitirmek için geç saatlereıneşmanı den.

Çoğu zaman, pozitif motivasyon daha iyi çalışır - gerçekten bir şey istiyorsanız, istenmeyen bir senaryodan kaçınmaya çalıştığınızdan çok daha iyi birac işsınızın

Bu nedenle, motivasyon bir şeyi başarma arzusudur.  Bazen erken kalkıp çok uykulu olmak istemezsiniz ama gerçekten erken kalkmak için bir nedeniniz varsa heyecanla yataktan fırlarsınız.  Bu tür bir motivasyon en iyi sonucu verir.

Neden motivasyona ihtiyacın var?

Motivasyon, harekete geçme dürtüsü ve herhangi bir profesyonel ve kişisel gelişimin ayrılmaz bir parçasıdır.  Motifler sistemi, her bir kişinin psikolojik özellikleriyle doğrudan ilişkilidir, çünkü mizaç bilgisi sayesinde her çalışana bir yaklaşım seçebilirsiniz.  Örneğin, choleric insanlar çok fazla hareket içeren aktif işleri tercih ederken, melankolik insanlar hareketsiz, monoton aktiviteleri tercih ederler.  Bir kişinin güdülerini bilmek, onun için rahat bir ortam düzenlemeye yardımcı olur ve bu da üretkenliğin artmasına katkıda bulunur. 

Ve işinizin verimli çalışması için Calltouch'ın uçtan uca analitiğini bağlayın. Pazarlama giderleri olan her işletme için uygundur. Size hedeflenen trafiği ve geliri neyin getirdiğini öğreneceksiniz, reklamları iyileştirebilecek, bütçenizi optimize edebileceksiniz.

caltouch platformu

Uçtan uca analitik

 ayda 990 ruble'den
  • 1 pencerede reklam platformlarından, hizmetlerden ve CRM'den otomatik olarak veri toplar
  • CRM ve diğer hizmetlerle ücretsiz entegrasyonlar: 50'den fazla hazır çözüm
  • Gösterimlerden ödemeye kadar satış hunisini analiz edin
  • Ayrıntılı raporlarla pazarlamanızı optimize edin: gösterge tabloları, grafikler, çizelgeler
  • Tabloları özelleştirin, kendi metriklerinizi ekleyin. Herhangi bir dönem için anında raporlar oluşturun

Motivasyon türleri

Motivasyon içsel ve dışsal olarak ikiye ayrılır. Ancak, aralarındaki sınırlar şartlıdır. Genellikle bir kişinin aynı anda birkaç uyarandan etkilenmesi olur.

Dahili

Kişisel hedeflerin, insan özelliklerinin kullanımı ile karakterizedir. Motive edici olarak kişisel özlemleri, ilgileri, zevkleri ve yapılan işten memnuniyet duygusu kullanılır.

İçsel motivasyon örnekleri

Bu grup şunları içerir:

  • Başarılar. Bu, zor problemleri çözme sürecinde aktif olarak yer alan, mesleki becerilerini geliştirmeye çalışan ve yetkinliklerini teyit eden çalışanlar için bir motivasyondur. Yeni zaferler ve başarılar onları profesyonel gelişime motive eder.
  • Kişisel Gelişim. Öğrenme, yeni şeyler öğrenme arzusundan oluşur ve bilgi yardımıyla bir kişi sadece dünyayı değil, aynı zamanda kendini de dönüştürür. 
  • Güç için çabalamak. Çevrenizdeki insanları veya kendi hayatınızı kontrol etmeniz için sizi motive etmenin bir yoludur.
  • sosyal ihtiyaç. İnsanların benzer düşünen insanlardan oluşan bir gruba ait olma arzusuna dayanır.

Harici

Dış motivasyon, kişiliğin dışında kalan teşviklerdir. Bunlar, belirli ayrıcalıklar veren veya tam tersine bazı kısıtlamalar vaat eden dış dünyanın unsurlarıdır. Dış motivasyon, o anda gelişen diğer insanlar, yasalar, kurallar ve koşullar üzerine kurulduğu için bir kişiye bağlı değildir.

Dışsal motivasyon örnekleri

Bu tür motivasyon türleri şunlardır:

  • Nakit ödül. İşin performansı için finansal teşvikler, dünya çapında geleneksel bir motivasyon yöntemidir. Para, iş için evrensel bir ödül olarak kabul edildiğinden, en basit dışsal motivasyon türlerinden biridir.
  • Liyakat tanıma. Çalışması övülen ve diğerlerinden ayırt edilen bir kişinin ahlaki tatmininden oluşan, yapılan iş için maddi olmayan bir ödül yöntemi.
  • Korkmak. Bu, sorunlu durumlardan kaçınmak için güçlü bir arzusu olan insanların motivasyonudur.
ücretsiz
Elektronik kitap

Motive olmuş insanların belirtileri

Çalışmak için görevlendirilmiş ve motive olmuş kişilerin başlıca belirtileri şunlardır:

  • iyimserlik - motive olmuş insanlar, planlarının yerine getirileceğinden ve sonucun mükemmel olacağından önceden emindir;
  • azim - onlar için engeller çözülemez bir görev haline gelmez;
  • aktivite - hedefe giden yolda durmamaya yardımcı olan çok fazla coşku;
  • konsantrasyon - insanlar önemsiz şeylerden rahatsız olmazlar, hedefe doğru hareket ederler;
  • güven - bu tür insanlar, sorunları ve eksiklikleri olan bütünsel bir kişi olarak kendilerinin farkındadırlar, güçlü yönleri nasıl kullanacaklarını ve zayıf yönleri nasıl çözeceklerini bilirler.
motive olmuş insanların işaretleri

psikolojide

Psikoloji, motivasyonun bir kişinin arzuları, ihtiyaçları ve durumu üzerindeki etkisini inceleyen bir bilimdir. Psikolojide motivasyonun ortaya çıkmasıyla ilgili farklı kavramlar vardır. Örneğin davranışçılık, organizma idealden saptığında bir ihtiyacın ortaya çıktığını söyler. Bir kişi açsa, ideale, yani tokluğa dönmek için bir motivasyonu vardır ve bu durumda ana itici gücü yemek yeme arzusudur.

Psikanaliz, güdüleri, içgüdülere ve ölüm korkusuna dayalı bilinçdışı süreçlerin bir parçası olarak düşünmeyi önerir. Burada motivasyonun önemli bir kısmı korku ve korkudan kaçınma üzerine kuruludur.

yönetimde

Yönetim, insanları çalışmaya teşvik etmek için tasarlanmıştır ve bu nedenle ekip için motivasyon yaratmanın en iyi yollarını arar. Bu yöndeki teoriler ikiye ayrılır:

  • insan ihtiyaçlarına yönelik içerik odaklı ve insanları belirli eylemlerde bulunmaya teşvik eden;
  • prosedürel - motivasyon derecesini etkileyen faktörleri inceleyin.

Bu iki yönün yardımıyla oluşturulan yaklaşım bir takım sorunları çözmelidir:

  • çalışanların iş memnuniyetini artırmak;
  • istenen sonuçları elde etmek için davranış geliştirmek;
  • kişisel motivasyonu artırmak için her çalışan kategorisi için kişisel çözümler seçin.

Çalışanlar işlerinden memnundurlar ve akılsız rutinler olmadan doğrudan görevleriyle meşgul olduklarında motive olurlar. Çağrı merkezi temsilcileri müşterileri aradığında, Calltouch Predict Speech Analytics otomatik olarak veri toplar. Önceden, telefon görüşmelerinin analizi için çok zaman harcamanız gerekiyordu - şimdi her şey otomatik olarak yapılıyor. Ayrıntılı raporlar, müşterilerin neyle ilgilendiğini, hangi aramaların satışa yol açtığını anlamanıza yardımcı olacaktır.

caltouch platformu

Tahmin etmek

Çağrı türünü otomatik olarak algılar
  • Aramanın sonunda %95 doğrulukla otomatik olarak etiketler
  • Çağrıları dinleyen çalışanlarınızın maliyetinden ve zamanından tasarruf sağlar
  • Hangi müzakerelerin satışa yol açtığını ve hangilerinin trafik kanallarındaki yatırımları geri ödemediğini bulmaya yardımcı olacaktır.
  • Bireysel ürün alanlarında yöneticilerinizin ilerlemesini ve çalışmalarını analiz edin
  • Performansın değerlendirilmesi ve analizi, CRM ile entegrasyon gerektirmez

Ekonomide

İktisat teorisi, bir kişinin emek sürecindeki motivasyonuna farklı şekillerde bakar. İşletmedeki motivasyon çalışması, her zaman çalışanların katılımının göstergeleri ve şirketin verimlilik derecesi ile ayrılmaz bir şekilde bağlantılıdır. Mali teşvikler bu yönde her zaman olumlu sonuçlar vermemektedir. Ekonomik açıdan, üretimde maddi olmayan teşvik hükümleri oluşturmak daha karlı:

  • ahlaki teşvik;
  • rahat ortam;
  • güven ortamı;
  • sosyal garantiler.

Aynı anda birkaç yöntem kullanıldığında, çalışanlar yalnızca maddi ödüller için çalışmaya göre görevlerini yerine getirmeye daha istekli olurlar.  

Doğru motivasyonla başlamak önemlidir çünkü iyi bir başlangıç, uzun süre sürdürülebilecek bir ivme sağlayabilir. İşte bazı ipuçları:

Doğru motivasyonla başlamak önemlidir

Küçük başla

Bu, motivasyon için en önemli ipuçlarından biridir. Büyük başlama. Gülünç derecede kolay bir hedefle başlamak ve sonra devam etmek en iyisidir.

Örneğin spor yapmak istiyorsanız ilk günden itibaren bir saat veya daha uzun süre yoğun antrenmanlar düzenlemeniz gerektiğini hissedebilirsiniz. Hayır - bunun yerine küçük adımlar atın. Sadece 2 dakika yapın. Aptalca gelebilir, ama işe yarıyor.

Bir hafta boyunca aynı modda devam edin. Yükü artırabilirsiniz, ancak yalnızca rahat bir minimuma bağlı kalın. O kadar kolay ki başarısız olmak imkansız. Bir ay içinde 15-20 dakika yapacaksınız ve altı ay içinde hevesli bir sporcu olabilirsiniz.

Bir hedef belirleyin

Bir hedef belirleyin

İnsanlar çok fazla hedefle başlar ve çok fazla şey yapmaya çalışır. Enerji ve motivasyonu emer. Bu belki de en yaygın hatadır.

Aynı anda iki veya daha fazla hedefe ulaşmaya çalışıyorsanız, en önemli iki şey olan enerjiyi ve odağı koruyamazsınız. Bu ancak devlet başkanları ve büyük şirketler için mümkündür. Bir hedef seçmeli ve tamamen ona odaklanmalısınız.

Daha fazlasını yapmak ve zamandan tasarruf etmek için, uçtan uca analiz, çağrı izleme ve reklam yönetimi sistemi olan Calltouch pazarlama ürünlerini deneyin. Kendinizi ve çalışanlarınızı rutin işlerden kurtarın, pazarlamayı kontrol edin ve daha fazla satış elde edin.

Calltouch Pazarlama Ürünleri

halka açıklama yapmak

Hiçbirimiz başkalarının önünde garip görünmekten hoşlanmayız. Kamuoyuna verdiğimiz sözleri yerine getirmek için elimizden geleni yapacağız.

Hedefinizi gazetelerde duyurmanıza gerek yok, ancak bunu arkadaşlarınız, aileniz ve iş arkadaşlarınızla veya varsa blogunuzda paylaşabilirsiniz. Sorumluluk alın - planlarınız hakkında anlattığınız herkesin sizden ilerleme hakkında düzenli güncellemeler aldığından emin olun.

Beklentiyi hisset

İlham ve hafif heyecan, tam olarak moralinizi yüksek tutacak ruh halidir. Bu bir başarı tadıdır, bu nedenle kendinizi motive ettiğiniz aktivitede sizi bekleyen olumlu sonuçların beklentisini hissetmek önemlidir.

Bu işe yarayabilir veya çalışmayabilir, ancak şu anda başlamak yerine dönüşümünüz için bir başlangıç ​​tarihi belirlemeyi deneyin.

Personel motivasyonu

Bir kişinin bir ekibin parçası olarak motivasyonu, insanların içsel değerlerinin ve ihtiyaçlarının oluşumuna dayanır. Motivasyon sadece mesleki faaliyetlere atıfta bulunmaz, aynı zamanda sorumluluk, faaliyet ve çalışkanlığı geliştirmeyi amaçlar. Motivasyon, profesyonel görevlerin yerine getirilmesi ve yalnızca bireysel bir çalışanın değil, tüm şirketin verimliliğini artıran kendini geliştirme arzusuyla ilgilidir.

Personeli motive etmek için bir dizi önlem şunlardan oluşur:

  • Tazminat sistemi. Bunlar ücretler ve çalışanın sosyal sigortasının tüm teminatlarıdır: işte yaralanmalar için ödemeler, fazla mesai ücreti, hastalık izni, doğum izni ve işten çıkarma ödeneği. 
  • Kompanzasyon sistemi değil. Takımda güven ortamının oluşmasını, çalışanların özgüvenini artırmayı, öğrenme koşulları yaratmayı içerir. Bu, iş tatminini arttırır ve çalışanın amaç ve hedeflerini gerçekleştirmesine yardımcı olur. Bu yöntem, nakit ödemelerin varlığı ile karakterize edilmez.

Motive olmanın yolları

Motivasyonun ikinci bileşeni, başlangıçta hissettiğiniz heyecanı hissetmediğinizde kendinizi desteklemektir. Belki hayatınıza yeni bir şey girmiştir ve eski hedef artık bir öncelik değildir. Bir veya iki günü kaçırmış olabilirsiniz ve şimdi o güne geri dönemezsiniz.

Dur

Yeni bir hedefe doğru ilerlemeye başladığınızda, bazen başlamak için sabırsızlanıyorsunuz. Heyecan dolusunuz ve coşkunuz sınır tanımıyor. Bazen her şeyi yapabilirmişsin gibi gelir. Güçlü bir başlangıçtan kısa bir süre sonra, kişinin sınırları varmış gibi görünür ve coşkusu azalır.

Keşfedilen şey, başlangıçta çok enerjiniz olduğunda ve elinizden geldiğince çok çalışmak istediğinizde, en önemli şeyin yavaşlamak olduğudur. Her istediğini yapmana izin verme. Planladıklarınızın yüzde 50-75'ini yapın.

Verimlilikte kademeli bir artışla bir eylem planı yapın. Örneğin, her gün üç işlemi kapatmak istiyorsanız, bir tanesiyle başlamayı deneyin ve olasılıkları değerlendirin.

Planı tamamladıktan sonra kendinize daha fazlasını yapabileceğinizi söyleseniz bile, durun. Zaten iki anlaşma getirecek olan ertesi günü sabırsızlıkla bekleyin. Daha ciddi engellerin üstesinden gelmek için kullanarak enerji biriktirin.

Sadece başla

Sadece başla

Dışarı çıkıp hedefinize ulaşmak için harekete geçmek istemediğiniz günler vardır. Her şeyin ne kadar zor olduğunu ve ne kadar süreceğini düşünmek yerine, sadece başlamanız gerektiğini kendinize açıkça söyleyin.

Bir kural var - sadece ayakkabılarınızı giyin ve kapıyı arkanızdan kapatın. Bundan sonra her şey doğal olarak gider. Hareket etmeden oturduğunuzda, görevi düşündüğünüzde ve kendinizi yorgun hissettiğinizde her şey zor görünüyor. Ama bir kere başlayınca hayat kolaylaşıyor.

Olumsuz düşünceleri olumlu olanlarla değiştirin

Düşüncelerinizi izlemeye başlamak ve motivasyonunuzu düşüren iç diyaloğu tanımak önemlidir. Her olumsuz düşüncenin farkında olarak birkaç gün geçirin. Ardından, birkaç gün sonra, bu olumsuz düşünceleri bastırmaya çalışın - onlara bir hata deyin ve ardından onları uygun olumlu düşüncelerle değiştirin.

motivasyon teorileri

İnsan motivasyonu çeşitli nedenlerle ve bir dizi faktöre dayalı olarak oluşur. Motivasyon teorileri, insanları harekete geçmeye motive eden mekanizmaları anlamaya çalışır. Her teori, insanların kaliteli iş için harekete geçmeleri ve çaba göstermeleri için ihtiyaç duydukları motivasyonel bileşenin özünü tanımlar.

Maslow'un hiyerarşi teorisi

Özü, insanların birbiriyle yakından ilişkili ve birbirleri üzerinde büyük etkisi olan farklı şeylere ihtiyaç duymalarıdır. Ancak insan için önce alt seviyelerin, sonra üst seviyelerin ihtiyaçlarının karşılanması önceliklidir. Şuna benziyor:

  1. Uyku, yemek, dinlenme ihtiyacı insan yaşamının temelidir.
  2. Güvenlik ve istikrar arzusu, bir kişinin ilkini tatmin ettikten sonra düşündüğü ikinci aşamadır. 
  3. İletişim için özlem.
  4. Kişisel ve profesyonel hedeflere ulaşmak için çabalamak.
  5. Başarılarınız için tanınma arzusu.

Alderfer'in ERG teorisi

Bu psikolog, Maslow gibi, insan ihtiyaçlarını gruplara ayırdı, ancak onlar için başka isimler seçti. Bu nedenle Alderfer, yaşam süreçlerini (fizyolojik ihtiyaçların karşılanmasıyla ilgili her şey), sosyal bağları ve gelişme arzusunu sürdürme ihtiyacını seçti.

İhtiyaçların tatmini de düşükten başlar ve daha yüksek olanlara doğru hareket eder. Bir kişi belirli bir ihtiyacı karşılayamazsa, hayal kırıklığı ve önceki aşamadaki ihtiyacına geri dönme arzusu yaşar.

Vroom'un beklenti teorisi

Teori, bir kişinin mevcut beklentilerinin, motivasyonunun oluşumu için henüz nihai versiyon olmadığı gerçeğine dayanmaktadır. Teşvikler koşullara, ortama, kişisel benlik algısına bağlı olarak değişebilir. Bu nedenle, etkili sonuçlar ancak yönetici, güdülerin oluşumu için nihai koşulları bilirse, çalışanların şu anda sahip oldukları ihtiyaçlarını anlarsa elde edilebilir. Bu, iş hedeflerine ulaşmak için gereken davranışı teşvik etmeye yardımcı olacaktır.

Edwin Locke'un Hedef Belirleme Teorisi

Bu teori, hedef belirleme için beş ilke içerir:

  • Görevlerin net atanması. Bir kişinin ne yapması gerektiğini, ne ölçüde, eylemlerinin sonucunun nasıl değerlendirileceğini anlaması önemlidir.
  • Telefon etmek. Amaç basit olmamalı, emek verimliliğini ilgilendirir ve teşvik eder.
  • Hedefin vizyonu. İnsanlar, kendileri hedef belirlemeye katıldıklarında çalışmaya daha istekli olurlar. Onlara konuşma ve fikir sunma fırsatı verilmelidir.
  • Geri bildirimin varlığı. Bu olmadan, sonucu elde etme sürecini değerlendirmek zordur.
  • Karmaşıklık için muhasebe. Görevi tamamlamak için yöneticinin, işin miktarını ve çözülmesi gereken zorlukları yeterince değerlendirmesi gerekir.

Yöneticilere yükü doğru bir şekilde dağıtabilir, sitedeki widget'ları kullanarak çalışmalarını hızlandırabilirsiniz. Bunlar, Calltouch geri arama komut dosyası temelinde çalışan müşteri isteklerini toplama formlarıdır. Komut dosyası, operatörü yalnızca 15 saniye içinde istemciye bağlar. Ve siteden yapılan başvurular saatler sonra bile toplanabilir. Şirketin farklı departmanlarına çağrı yönlendirme kurun, cevapsız çağrıların bildirimlerini alın ve çağrı merkezinin verimliliğini artırın.

caltouch platformu

web sitesi için geri arama widget'ı

Yeni müşteriler için 50 dakika ücretsiz
  • Web sitesi dönüşümünü %30 artırın
  • Tarifelerden tasarruf edin: dakikada 5 ruble'den
  • Formu siteniz için özelleştirin. geliştirici olmadan
  • Esnek ekran ayarlarını kullanın
  • Çağrılar hakkında raporlar oluşturun: bir widget göstermekten bir anahtar kelimeye

Adams'ın eşitlik teorisi (adalet)

Bu teori, emek verimliliğini kötüleştiren temel sorunları göstermektedir. Çalışanlar arasında bir küçümseme duygusu ve abartma nedeniyle suçluluk duygusu haline gelirler. Dengeyi korumak için, iş akışını düzenleyen "girdiler" ve "çıkışlar"a bağlı kalmak önemlidir.

Girdi, bir çalışanın şirkete katkısıdır. Çıkış, yaptığı iş için aldığı ödüldür. Üretimin en iyi şekilde devam etmesini sağlamak için bu göstergeler arasında adil bir denge olmalıdır.

Porter-Lawler Modeli

İşletme çalışanlarının verimlilik ve motivasyon derecesini neyin belirlediğini açıklar. Araştırmalar, bir çalışanın beklenen ücret doğrultusunda çaba gösterdiğini söylüyor. Bu nedenle, düşükse, çalışan görevlerini buna göre yerine getirir. 

Harcanan çaba ile kişinin iç durumu arasında bir bağlantı vardır. Bu, başka bir önemli sonuca yol açar: bir kişi için sadece maddi teşvikler değil, aynı zamanda kendi emek sonuçlarından memnuniyet de önemlidir.

McClelland'ın teorisi

Teorinin amacı, insanların halihazırda tatmin edilmiş olan daha düşük ihtiyaçlarla dikkatlerinin dağılmaması, yaşam deneyiminin oluşturduğu daha yüksek ihtiyaçlara odaklanması gerektiğidir. Yüksek ihtiyaçlar şunları içerir:

  • profesyonel ve kişisel başarılar için çabalamak;
  • toplumun bir parçası olma, insanlarla etkileşim kurma ve sosyal gruplarında yüksek bir konumda olma arzusu;
  • başkalarının hayatlarını kontrol etme ve sorumluluk alma gücüne sahip olma ihtiyacı.

McGregor'un temel XY teorisi

İki bileşen içerir - X ve Y. Teori X, çalışanların kendilerinin pasif olduğunu, sorumluluğu başkasına devretme eğiliminde olduğunu, ek iş yükleri almamayı tercih ettiğini öne sürüyor. Y Teorisi, uygun koşullarda çalışanların verimli çalışmaya ve görevlerini etkin bir şekilde yerine getirmeye hazır olduklarını göstermektedir. Bu teorilerin kombinasyonu, her iki kategorideki insanlar için motivasyon yollarını seçerek farklı arzulara ve güdülere hitap etmemizi sağlar.

Ouchi'nin Modern Teorisi Z

Bu, Amerikan ve Japon yönetim tecrübesine dayalı olarak geliştirilmiş bir yönetim modelidir. Ouchi, çalışanlar için ana motivasyonun para değil, sahiplenme duygusu, takım ruhu, çalışmalarının sonuçlarını görme ve bundan memnuniyet alma fırsatı olduğuna inanıyordu. Çalışanların tartışmalara, tartışmalara katılabildikleri, inisiyatif alabildikleri ve fikirlerini paylaşabildikleri takdirde daha fazla motive olduklarına dikkat çekti. Aynı zamanda, alınan kararların sorumluluğu toplu olarak dağıtılır, bu da her çalışanı tartışmaya katılmaya teşvik eder. 

Motivasyonla ilgili mitler

Bir kişinin motivasyonu çeşitli faktörlerden oluşur, bu yüzden birçok gereksiz tavsiye ortaya çıktı. Ana mitler şunları içerir:

  • Hedeflerinizi yazarsanız, kesinlikle mükemmel sonuçlara yol açacaktır. Planlara odaklanmayı arttırdığından, görevlerin telaffuzunun ve sabitlenmesinin kesinlikle başarıyı garanti ettiğine inanılmaktadır. 
  • Mümkün olan her türlü çaba gösterilmelidir. Bu tavsiyeye uyarak, yeteneklerinizi hesaplamadan tükenmek kolaydır. Ve görevin planlı yürütülmesi yerine, kısa sürede bir kişinin artık uygulayamadığı yarı bitmiş bir proje elde edilir.
  • Başarıyı görselleştirmeniz gerekiyor. Sadece görselleştirme, eylemle desteklenmiyorsa işe yaramaz bir araçtır. Bu, bir kişiye kısa vadede ilham verebilir, ancak genel olarak uzun vadede hedeflerine ulaşması için etkisiz bir araç olacaktır.

Çözüm

Motivasyon, kişisel ve profesyonel gelişimin önemli bir bileşenidir. Bir kişinin kişisel özelliklerine göre veya içinde bulunduğu durum dikkate alınarak oluşturulmalıdır. Çeşitli iç ihtiyaçları teşvik etmek için çeşitli motivasyon türlerini birleştirmek en etkilidir. Bu, bir kişinin iş için iç kaynakları harekete geçirmesine ve sonuç beklentisiyle tatmin hissetmesine yardımcı olur. 

Çalışanların monoton raporlar ve rutin görevler nedeniyle motivasyonlarını kaybetmemeleri için Calltouch uçtan uca analitiği bağlayın. Hedeflenen trafik, gelir, reklam maliyetleri, olası satışlar hakkındaki tüm bilgiler tek bir pencerede otomatik olarak özetlenir - uygun analizler parmaklarınızın ucunda olacak ve ekibiniz motive olacaktır.

caltouch platformu

Uçtan uca analitik

 ayda 990 ruble'den
  • 1 pencerede reklam platformlarından, hizmetlerden ve CRM'den otomatik olarak veri toplar
  • CRM ve diğer hizmetlerle ücretsiz entegrasyonlar: 50'den fazla hazır çözüm
  • Gösterimlerden ödemeye kadar satış hunisini analiz edin
  • Ayrıntılı raporlarla pazarlamanızı optimize edin: gösterge tabloları, grafikler, çizelgeler
  • Tabloları özelleştirin, kendi metriklerinizi ekleyin. Herhangi bir dönem için anında raporlar oluşturun

发表评论

0 评论
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.